سازمان سنجش آموزش کشور

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

 بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال 1395 مي‌رساند نظر به اينكه برخي از دانشگاهها و موسسات آموزش عالي اقدام به اعلام رشته جديد و يا حذف رشته موجود و يا اصلاح برخي شرايط و ... از دفترچه راهنماي انتخاب رشته بعد از انتشار دفترچه مذكور نموده  و مراتب نيز از طرف شوراي گسترش آموزش عالي به سازمان واصل شده است. لذا مراتب طي اطلاعيه‌اي در روز چهارشنبه مورخ 1395/4/2 از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان اعلام و به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد. داوطلبان گرامي مي‌بايست در اين فرصت نسبت به انتخاب رشته كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود از دفترچه راهنماي مندرج در سايت اين سازمان اقدام نموده و بديهي است پس از انتشار اطلاعيه مذكور مي‌توانند، نسبت به ويرايش كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:17

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 214 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:59

بخش

عنوان

كليات و شرايط و ضوابط

مقدمه

الف) روش گزينش

ب) بورسيه و رشته‌هاي داراي شرايط خاص

ج) شيوه‌هاي آموزشي در مقطع تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد ناپيوسته)

د) سهميه رزمندگان و ايثارگران

ه‍ ) پذيرش اتباع خارجي

و) رتبه اول دوره‌هاي كارشناسي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي

ز) كارنامه اعلام نتايج اوليه آزمون

      - تذكرات خيلي مهم در رابطه با معدل

ح) انتخاب اينترنتي محل تحصيل

ط) فرم اينترنتي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي

ي) يادآوري‌هاي خيلي مهم

جداول كد رشته محل‌ها

- جدول شماره 1- كد رشته محل‌هاي تحصيلي گروه علوم انساني

- جدول شماره 2- كد رشته محل‌هاي تحصيلي گروه علوم پايه

- جدول شماره 3- كد رشته محل‌هاي تحصيلي گروه فني و مهندسي   

- جدول شماره 4- كد رشته محل‌هاي تحصيلي گروه كشاورزي    

- جدول شماره 5- كد رشته محل‌هاي تحصيلي گروه هنر

- جدول شماره 6- كد رشته محل‌هاي تحصيلي گروه علوم دامپزشكي

پيوست‌ها

الف) شهريه دوره‌هاي مختلف تحصيلي در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي دولتي و غيردولتي

ب) شرايط و ضوابط پذيرش‌ دانشجو در رشته‌هاي ‌مختلف ‌تحصيلي‌ دوره‌هاي نوبت دوم دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌

ج) شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو در رشته‌هاي مختلف تحصيلي دوره‌هاي نيمه‌حضوري

د) شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو در دانشگاه پيام نور

ه‍) شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو در مؤسسات آموزش عالي غيردولتي‌ و غيرانتفاعي

و) شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو در دوره‌هاي مجازي

ز) شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو در دوره‌هاي پرديس خودگردان

ح) شرايط و توضيحات مربوط به برخي از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي دولتي و غيردولتي

ط) شرايط و ضوابط اختصاصي ارگان‌هاي بورس دهنده و مؤسسات آموزش عالي داراي شرايط خاص

ـ فرم مخصوص معدل (ويژه دانشجويان سال آخر كارشناسي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي)

ـ فرم تأييديه فارغ‌التحصيلان رتبه اول و نمونه دوره كارشناسي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي

ـ پيش‌نويس فرم انتخاب رشته اينترنتي

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 214 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 5:52

روش دوم : جستجو بر اساس شماره داوطلبي و مشخصات فردي

*

:شماره داوطلبي

*

:نام خانوادگي

 *

:نام

 *

:شماره شناسنامه

 *

:سال تولد

 *

كد امنيتي تصوير زير را وارد كنيد

روش اول : جستجو بر اساس شماره پرونده و مشخصات فردي

*

:شماره پرونده

*

:نام خانوادگي

 *

:نام

 *

:شماره شناسنامه

 *

:سال تولد

 *

كد امنيتي تصوير زير را وارد كنيد

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 1:15

جستجو بر اساس مشخصات فردي و کد ملي

جستجو بر اساس مشخصات فردي و شماره شناسنامه

داوطلباني که به هر دليل قادر به پرينت اطلاعات خود نمي باشند لازم است بر اساس اطلاعات برگه راهنما به باجه رفع نقص مراجعه کرده نسبت به در يافت شماره پرونده و شماره داوطلبي اقدام و بر اساس روش سوم کارت خود را دريافت نمائيد

روش سوم : جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبي

 

تصويركد امنيتي

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 1:15

 ضمن آرزوی قبولي طاعات و عبادات داوطلبان عزيز در ماه مبارك رمضان، بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال 1395 مي‌رساند، براي مشاهده نتايج اوليه آزمون خود مي‌توانند به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه نمايند. داوطلبان براي دسترسي به نتيجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبي يا شماره پرونده و همچنين مشخصات شناسنامه‌اي (نام‌خانوادگي و نام، شماره شناسنامه و تاريخ تولد) و يا اطلاعات كارت اعتباري خود را وارد نمايند. 

ضمناً آن دسته از داوطلباني كه بر اساس مفاد كارنامه مذكور مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي در اين آزمون شده‌اند، لازم است براساس مفاد اين اطلاعيه نسبت به دريافت دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) و همچنين تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي اينترنتي خود در موعد مقرر به ترتيب زير اقدام نمايند.

دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) اين آزمون كه شامل شرايط، ضوابط و ظرفيت پذيرش رشته‌ها مي‌باشد، از روز پنجشنبه مورخ 95/3/27 در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قابل دريافت خواهد بود. 

2- به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1395 توصيه مي‌شود ابتدا نسبت به تهيه و مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2) اقدام نموده و كد رشته محل‌هاي مورد نظر خود را استخراج و به ترتيب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پيش‌نويس (نمونه‌اي كه به همين منظور در دفترچه راهنماي شماره 2 قرار دارد) درج نمايند و پس از اطمينان از صحت رشته محل‌هاي انتخابي خود، از روز يكشنبه 95/3/30 لغايت ساعت 24 روز چهارشنبه 95/4/2، براي انتخاب رشته با وارد كردن اطلاعات كارت اعتباري، شماره شناسنامه و يا كد رهگيري كه در پايان ثبت‌نام اوليه توسط سيستم به داوطلب داده شده است (درج اين اطلاعات براي ورود به برنامه انتخاب رشته اينترنتي ضروري مي‌باشد) نسبت به ثبت كد رشته محلهاي انتخابي و تكميل فرم مذكور اقدام نمايند. بديهي است پس از تأئيد نهايي رشته‌هاي انتخابي توسط داوطلب، رسيد 15 رقمي توسط سيستم در اختيار داوطلب قرار داده خواهد شد، در غير اين صورت انتخاب رشته آنان تكميل نگرديده است.

3ـ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قبل از اقدام به تكميل فرم انتخاب رشته (در محيط اينترنتي) بندهاي ذيل را مشاهده مي‌نمايند كه در صورت علامتگذاري در يكي از اين موارد به آنها اجازه انتخاب رشته داده مي‌شود. بديهي است هر زمان‌ مشخص‌ شود كه‌ داوطلب‌ حقايقي را عمداً يا سهواً كتمان‌ نموده‌، در هر مرحله ‌(پذيرفته‌شدن‌، حين‌ تحصيل‌ ‌و ...) كه باشد، از اين آزمون‌ و آزمون‌ سال‌ بعد محروم‌ خواهد شد و حق هرگونه اعتراضي از وي سلب مي‌گردد.

1-3- اطلاعات فوق (معدل كارداني و كارشناسي، رشته و محل تحصيل دوره كارشناسي و تاريخ فارغ التحصيلي) مورد تأييد مي‌باشد. □

2-3- اطلاعات فوق (معدل كارداني و كارشناسي، رشته و محل تحصيل دوره كارشناسي و تاريخ فارغ التحصيلي) مورد تأييد نبوده و داراي مغايرت است. □

تبصره: در صورتي كه داوطلبان بند دوم را علامتگذاري نمايند به آنها منحصراً يك بار اجازه اصلاح و ويرايش معدل، دانشگاه محل تحصيل و تاريخ فراغت از تحصيل داده خواهد شد و پس از ويرايش اين موارد و تأييد آنها، اجازه انتخاب رشته به آنان داده مي شود. 

تذكر:  داوطلباني كه در رديف پذيرفته شدگان نهايي قرار بگيرند و به هنگام ثبت‌نام در موسسه محل قبولي، داراي مغايرت معدل باشند با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌هاي مربوط ابتدا از آنان ثبت‌نام مشروط بعمل خواهد آمد. وپس از بررسی وضع علمی چنانچه نمره قبولی رادارا نباشند قبولی آنان لغوخواهد شد.  پس لازم است داوطلبان معدل خود را براساس مفاد بند «تذكرات خيلي مهم در رابطه با معدل» مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) اين آزمون مورد بررسي قرار دهند تا بين معدل اعلام شده به اين سازمان و معدلي كه به هنگام قبولي ارائه خواهند نمود، مغايرتي نداشته باشند. 

3-3- حداكثر تا تاريخ 95/6/31 در مقطع كارشناسي فارغ‌التحصيلي خواهم شد □ فارغ‌التحصيل نخواهم شد □

تذكر: چنانچه در رديف پذيرفته‌شدگان اين آزمون قرار بگيريد، و تا تاريخ 95/6/31 موفق به دريافت مدرك كارشناسي خود نگرديد قبولي شما باطل خواهد شد لذا چنانچه به دلایلی احتمال فارغ التحصیلی خود را تا تاریخ فوق نمی دهید لازم است حداکثر تاتاریخ 95/5/17 شخصاً باهمراه داشتن اصل شناسنامه ویاکارت شناسایی عکسدار معتبر به سازمان سنجش مراجعه ونسبت به تکمیل فرم انصراف از گزینش درآزمون سال 95 اقدام ورسید دریافت دارید.ویاباارسال درخواست کتبی (اثر انگشت وامضاء داوطلب درذیل درخواست الزامی است ) به همراه تصویر شناسنامه ویاکارت ملی موضوع  عدم فارغ التحصیلی  خود را از طریق پست سفارشی به آدرس :تهران ،  صندوق پستی 1365-15875 به اداره ثبت نام – واحد تحصیلات تکمیلی این سازمان به نحوی ارسال نمایید که تاتاریخ مذکور واصل شود ، تااز گزینش حذف گردید.بدیهی است به درخواست هایی که بعدازتاریخ تعیین شده به این سازمان واصل شود ترتیب اثرداده نخواهد شد وکلیه تبعات آن متوجه شخص داوطلب خواهد بود. لازم به تاكيد است قبول شدگان دوره روزانه در آزمون سال 95 حق شركت در آزمون سال 96 را نخواهند داشت.

4- به اطلاع داوطلبان كدرشته امتحانی 1152 (مجموعه مدرسی معارف اسلامی) كه با توجه به مفاد كارنامه نتايج اوليه اين آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، مي‌رساند از آنجائيكه شرط ورود داوطلبان متقاضي در كدرشته امتحاني مذكور به دانشگاه علاوه بر كسب نمره علمي لازم، احراز  شرايط عمومي رشته مدرسي معارف اسلامي و نتيجه مصاحبه‌ معاونت امور دفاتر، اساتيد و مبلغان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها مي‌باشد، لذا اين دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط فوق و همچنين شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مذکور (دفترچه شماره 1)، حداكثر تا 5 روز پس از اعلام نتايج اوليه، براي طي مراحل پذيرش به پايگاه اطلاع‌رساني معاونت امور دفاتر، اساتيد و مبلغان به نشاني:  www.asatid.org مراجعه و ضمن ثبت نام در اين سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوي معاونت مذكور باشند. بديهي است عدم ثبت نام در اين سامانه به منزله انصراف از تحصيل در اين رشته تلقي مي‌گردد. ضمناً لازم به ذكر است كه در گزينش نهايي وضعيت علمي داوطلباني كه مبادرت به تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اينترنتي خود در موعد مقرر ننمايند و يا نتيجه مراحل مذكور از سوي معاونت فوق‌الذكر به صورت منفي به اين سازمان اعلام گردد، مورد بررسي قرار نخواهد گرفت. 

5- تذكرات مهم: 

الف‌ـ به داوطلبان گرامي توصيه مي‌گردد، قبل از اقدام به تكميل نهايي فرم انتخاب رشته خود، توضيحات و اطلاعات مربوط به آن (محل تحصيل، نوع دوره، ميزان شهريه و ...) را مطالعه نموده و مد نظر داشته باشند. 

ب‌ـ سيستم انتخاب رشته، تا حدود زيادي هوشمند پيش‌بيني گرديده كه  در حد امكان خطاهاي احتمالي داوطلبان را در زمان انتخاب رشته اينترنتي به آنان تذكر دهد (به عنوان مثال: انتخاب كد رشته محلي كه داوطلب در آزمون آن شركت نكرده و يا اينكه در گرايشي از گرايشهاي رشته امتحاني خود مجاز به انتخاب رشته نگرديده است و ....)، لذا لازم است داوطلبان نسبت به رفع خطاهاي داده شده اقدام نمايند. 

ج‌ـ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، لازم است اطلاعيه‌هاي اين سازمان، دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و شرايط و ضوابط ارگانهاي بورس دهنده و مؤسساتي كه به صورت شرايط خاص پذيرش مي‌نمايند را به دقت مطالعه نمايند.

د- داوطلبان متقاضي رشته‌ محل‌هاي بورسيه داراي شرايط خاص ضمن مطالعه دقيق شرايط و ضوابط اين گونه رشته‌ها، توجه داشته باشند منحصراً مجاز به انتخاب حداكثر 2 كد رشته محل از اين نوع كد رشته محلها مي‌باشند و لازم به توضيح است كه تاريخ دقيق اعلام اسامي معرفي شدگان چند برابر ظرفيت و برنامه زماني مصاحبه و ساير مراحل گزينش از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در تاريخ‌ 95/4/9 به اطلاع كليه داوطلبان خواهد رسيد.

هـ- كليه داوطلبان متقاضي كدرشته‌هاي امتحاني 1111 (رشته علوم و فنون قرائات) -1131-1139- 1148 (رشته مديريت امور شهري)-1350-1351-1352-1356-1357-1358-1360– 1362 و 1364 كه مجاز به انتخاب رشته شده باشند لازم است براي اطلاع از زمان مصاحبه علمي و يا تاريخ برگزاري آزمونهاي عملي، تشريحي و پروژه به اطلاعيه‌هاي اين سازمان كه در تاريخ 95/4/28 و 95/5/4 كه از طريق نشريه پيك سنجش و پايگاه اطلاع رساني اين سازمان منتشر مي‌شود، توجه داشته باشند.

و- داوطلبان لازم است براي اطلاع از اطلاعيه احتمالي اصلاحيه دفترچه راهنماي انتخاب رشته و يا رشته‌هاي جديد تا پايان مهلت انتخاب رشته (95/4/2) به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه كنند تا در صورت صدور اين اطلاعيه از محتواي آن اطلاع حاصل نمايند.

ز- پس از مشاهده كارنامه نتايج اوليه آزمون، آن دسته از داوطلباني كه در خصوص مندرجات كارنامه (به غير از معدل كارداني و كارشناسي، نام رشته تحصيلي و يا نام محل اخذ مدرك كارشناسي) خود سوالي دارند، ضمن توجه به توضيحات مربوط به كارنامه كه در دفترچه راهنماي انتخاب رشته و در سايت اين سازمان درج گرديده است، لازم است حداكثر تا تاريخ 95/4/15 منحصراً از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام نمايند. لذا از داوطلبان تقاضا مي‌شود از ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري اكيداً خودداري نمايند. بديهي است به كليه مواردي كه از طريق ديگري و يا بعد از تاريخ 95/4/15 واصل شود، به هيچ وجه ترتيب اثر داده نخواهد شد. ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با شماره تلفن‌ 42163-021 نيز در ميان ‌بگذارند

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 1:15

روش دوم : جستجو بر اساس شماره داوطلبي و مشخصات فردي

*

:شماره داوطلبي

*

:نام خانوادگي

 *

:نام

 *

:شماره شناسنامه

 *

:سال تولد

 *

كد امنيتي تصوير زير را وارد كنيد

روش اول : جستجو بر اساس شماره پرونده و مشخصات فردي

*

:شماره پرونده

*

:نام خانوادگي

 *

:نام

 *

:شماره شناسنامه

 *

:سال تولد

 *

كد امنيتي تصوير زير را وارد كنيد

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 20:46

جستجو بر اساس مشخصات فردي و کد ملي

جستجو بر اساس مشخصات فردي و شماره شناسنامه

داوطلباني که به هر دليل قادر به پرينت اطلاعات خود نمي باشند لازم است بر اساس اطلاعات برگه راهنما به باجه رفع نقص مراجعه کرده نسبت به در يافت شماره پرونده و شماره داوطلبي اقدام و بر اساس روش سوم کارت خود را دريافت نمائيد

روش سوم : جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبي

 

تصويركد امنيتي

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 20:46

 ضمن آرزوی قبولي طاعات و عبادات داوطلبان عزيز در ماه مبارك رمضان، بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال 1395 مي‌رساند، براي مشاهده نتايج اوليه آزمون خود مي‌توانند به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه نمايند. داوطلبان براي دسترسي به نتيجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبي يا شماره پرونده و همچنين مشخصات شناسنامه‌اي (نام‌خانوادگي و نام، شماره شناسنامه و تاريخ تولد) و يا اطلاعات كارت اعتباري خود را وارد نمايند. 

ضمناً آن دسته از داوطلباني كه بر اساس مفاد كارنامه مذكور مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي در اين آزمون شده‌اند، لازم است براساس مفاد اين اطلاعيه نسبت به دريافت دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) و همچنين تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي اينترنتي خود در موعد مقرر به ترتيب زير اقدام نمايند.

دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) اين آزمون كه شامل شرايط، ضوابط و ظرفيت پذيرش رشته‌ها مي‌باشد، از روز پنجشنبه مورخ 95/3/27 در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قابل دريافت خواهد بود. 

2- به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1395 توصيه مي‌شود ابتدا نسبت به تهيه و مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2) اقدام نموده و كد رشته محل‌هاي مورد نظر خود را استخراج و به ترتيب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پيش‌نويس (نمونه‌اي كه به همين منظور در دفترچه راهنماي شماره 2 قرار دارد) درج نمايند و پس از اطمينان از صحت رشته محل‌هاي انتخابي خود، از روز يكشنبه 95/3/30 لغايت ساعت 24 روز چهارشنبه 95/4/2، براي انتخاب رشته با وارد كردن اطلاعات كارت اعتباري، شماره شناسنامه و يا كد رهگيري كه در پايان ثبت‌نام اوليه توسط سيستم به داوطلب داده شده است (درج اين اطلاعات براي ورود به برنامه انتخاب رشته اينترنتي ضروري مي‌باشد) نسبت به ثبت كد رشته محلهاي انتخابي و تكميل فرم مذكور اقدام نمايند. بديهي است پس از تأئيد نهايي رشته‌هاي انتخابي توسط داوطلب، رسيد 15 رقمي توسط سيستم در اختيار داوطلب قرار داده خواهد شد، در غير اين صورت انتخاب رشته آنان تكميل نگرديده است.

3ـ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قبل از اقدام به تكميل فرم انتخاب رشته (در محيط اينترنتي) بندهاي ذيل را مشاهده مي‌نمايند كه در صورت علامتگذاري در يكي از اين موارد به آنها اجازه انتخاب رشته داده مي‌شود. بديهي است هر زمان‌ مشخص‌ شود كه‌ داوطلب‌ حقايقي را عمداً يا سهواً كتمان‌ نموده‌، در هر مرحله ‌(پذيرفته‌شدن‌، حين‌ تحصيل‌ ‌و ...) كه باشد، از اين آزمون‌ و آزمون‌ سال‌ بعد محروم‌ خواهد شد و حق هرگونه اعتراضي از وي سلب مي‌گردد.

1-3- اطلاعات فوق (معدل كارداني و كارشناسي، رشته و محل تحصيل دوره كارشناسي و تاريخ فارغ التحصيلي) مورد تأييد مي‌باشد. □

2-3- اطلاعات فوق (معدل كارداني و كارشناسي، رشته و محل تحصيل دوره كارشناسي و تاريخ فارغ التحصيلي) مورد تأييد نبوده و داراي مغايرت است. □

تبصره: در صورتي كه داوطلبان بند دوم را علامتگذاري نمايند به آنها منحصراً يك بار اجازه اصلاح و ويرايش معدل، دانشگاه محل تحصيل و تاريخ فراغت از تحصيل داده خواهد شد و پس از ويرايش اين موارد و تأييد آنها، اجازه انتخاب رشته به آنان داده مي شود. 

تذكر:  داوطلباني كه در رديف پذيرفته شدگان نهايي قرار بگيرند و به هنگام ثبت‌نام در موسسه محل قبولي، داراي مغايرت معدل باشند با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌هاي مربوط ابتدا از آنان ثبت‌نام مشروط بعمل خواهد آمد. وپس از بررسی وضع علمی چنانچه نمره قبولی رادارا نباشند قبولی آنان لغوخواهد شد.  پس لازم است داوطلبان معدل خود را براساس مفاد بند «تذكرات خيلي مهم در رابطه با معدل» مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) اين آزمون مورد بررسي قرار دهند تا بين معدل اعلام شده به اين سازمان و معدلي كه به هنگام قبولي ارائه خواهند نمود، مغايرتي نداشته باشند. 

3-3- حداكثر تا تاريخ 95/6/31 در مقطع كارشناسي فارغ‌التحصيلي خواهم شد □ فارغ‌التحصيل نخواهم شد □

تذكر: چنانچه در رديف پذيرفته‌شدگان اين آزمون قرار بگيريد، و تا تاريخ 95/6/31 موفق به دريافت مدرك كارشناسي خود نگرديد قبولي شما باطل خواهد شد لذا چنانچه به دلایلی احتمال فارغ التحصیلی خود را تا تاریخ فوق نمی دهید لازم است حداکثر تاتاریخ 95/5/17 شخصاً باهمراه داشتن اصل شناسنامه ویاکارت شناسایی عکسدار معتبر به سازمان سنجش مراجعه ونسبت به تکمیل فرم انصراف از گزینش درآزمون سال 95 اقدام ورسید دریافت دارید.ویاباارسال درخواست کتبی (اثر انگشت وامضاء داوطلب درذیل درخواست الزامی است ) به همراه تصویر شناسنامه ویاکارت ملی موضوع  عدم فارغ التحصیلی  خود را از طریق پست سفارشی به آدرس :تهران ،  صندوق پستی 1365-15875 به اداره ثبت نام – واحد تحصیلات تکمیلی این سازمان به نحوی ارسال نمایید که تاتاریخ مذکور واصل شود ، تااز گزینش حذف گردید.بدیهی است به درخواست هایی که بعدازتاریخ تعیین شده به این سازمان واصل شود ترتیب اثرداده نخواهد شد وکلیه تبعات آن متوجه شخص داوطلب خواهد بود. لازم به تاكيد است قبول شدگان دوره روزانه در آزمون سال 95 حق شركت در آزمون سال 96 را نخواهند داشت.

4- به اطلاع داوطلبان كدرشته امتحانی 1152 (مجموعه مدرسی معارف اسلامی) كه با توجه به مفاد كارنامه نتايج اوليه اين آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، مي‌رساند از آنجائيكه شرط ورود داوطلبان متقاضي در كدرشته امتحاني مذكور به دانشگاه علاوه بر كسب نمره علمي لازم، احراز  شرايط عمومي رشته مدرسي معارف اسلامي و نتيجه مصاحبه‌ معاونت امور دفاتر، اساتيد و مبلغان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها مي‌باشد، لذا اين دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط فوق و همچنين شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مذکور (دفترچه شماره 1)، حداكثر تا 5 روز پس از اعلام نتايج اوليه، براي طي مراحل پذيرش به پايگاه اطلاع‌رساني معاونت امور دفاتر، اساتيد و مبلغان به نشاني:  www.asatid.org مراجعه و ضمن ثبت نام در اين سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوي معاونت مذكور باشند. بديهي است عدم ثبت نام در اين سامانه به منزله انصراف از تحصيل در اين رشته تلقي مي‌گردد. ضمناً لازم به ذكر است كه در گزينش نهايي وضعيت علمي داوطلباني كه مبادرت به تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اينترنتي خود در موعد مقرر ننمايند و يا نتيجه مراحل مذكور از سوي معاونت فوق‌الذكر به صورت منفي به اين سازمان اعلام گردد، مورد بررسي قرار نخواهد گرفت. 

5- تذكرات مهم: 

الف‌ـ به داوطلبان گرامي توصيه مي‌گردد، قبل از اقدام به تكميل نهايي فرم انتخاب رشته خود، توضيحات و اطلاعات مربوط به آن (محل تحصيل، نوع دوره، ميزان شهريه و ...) را مطالعه نموده و مد نظر داشته باشند. 

ب‌ـ سيستم انتخاب رشته، تا حدود زيادي هوشمند پيش‌بيني گرديده كه  در حد امكان خطاهاي احتمالي داوطلبان را در زمان انتخاب رشته اينترنتي به آنان تذكر دهد (به عنوان مثال: انتخاب كد رشته محلي كه داوطلب در آزمون آن شركت نكرده و يا اينكه در گرايشي از گرايشهاي رشته امتحاني خود مجاز به انتخاب رشته نگرديده است و ....)، لذا لازم است داوطلبان نسبت به رفع خطاهاي داده شده اقدام نمايند. 

ج‌ـ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، لازم است اطلاعيه‌هاي اين سازمان، دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و شرايط و ضوابط ارگانهاي بورس دهنده و مؤسساتي كه به صورت شرايط خاص پذيرش مي‌نمايند را به دقت مطالعه نمايند.

د- داوطلبان متقاضي رشته‌ محل‌هاي بورسيه داراي شرايط خاص ضمن مطالعه دقيق شرايط و ضوابط اين گونه رشته‌ها، توجه داشته باشند منحصراً مجاز به انتخاب حداكثر 2 كد رشته محل از اين نوع كد رشته محلها مي‌باشند و لازم به توضيح است كه تاريخ دقيق اعلام اسامي معرفي شدگان چند برابر ظرفيت و برنامه زماني مصاحبه و ساير مراحل گزينش از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در تاريخ‌ 95/4/9 به اطلاع كليه داوطلبان خواهد رسيد.

هـ- كليه داوطلبان متقاضي كدرشته‌هاي امتحاني 1111 (رشته علوم و فنون قرائات) -1131-1139- 1148 (رشته مديريت امور شهري)-1350-1351-1352-1356-1357-1358-1360– 1362 و 1364 كه مجاز به انتخاب رشته شده باشند لازم است براي اطلاع از زمان مصاحبه علمي و يا تاريخ برگزاري آزمونهاي عملي، تشريحي و پروژه به اطلاعيه‌هاي اين سازمان كه در تاريخ 95/4/28 و 95/5/4 كه از طريق نشريه پيك سنجش و پايگاه اطلاع رساني اين سازمان منتشر مي‌شود، توجه داشته باشند.

و- داوطلبان لازم است براي اطلاع از اطلاعيه احتمالي اصلاحيه دفترچه راهنماي انتخاب رشته و يا رشته‌هاي جديد تا پايان مهلت انتخاب رشته (95/4/2) به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه كنند تا در صورت صدور اين اطلاعيه از محتواي آن اطلاع حاصل نمايند.

ز- پس از مشاهده كارنامه نتايج اوليه آزمون، آن دسته از داوطلباني كه در خصوص مندرجات كارنامه (به غير از معدل كارداني و كارشناسي، نام رشته تحصيلي و يا نام محل اخذ مدرك كارشناسي) خود سوالي دارند، ضمن توجه به توضيحات مربوط به كارنامه كه در دفترچه راهنماي انتخاب رشته و در سايت اين سازمان درج گرديده است، لازم است حداكثر تا تاريخ 95/4/15 منحصراً از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام نمايند. لذا از داوطلبان تقاضا مي‌شود از ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري اكيداً خودداري نمايند. بديهي است به كليه مواردي كه از طريق ديگري و يا بعد از تاريخ 95/4/15 واصل شود، به هيچ وجه ترتيب اثر داده نخواهد شد. ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با شماره تلفن‌ 42163-021 نيز در ميان ‌بگذارند

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 193 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 20:46

اطلاعات اين صفحه در تاريخ 23/03/95 بروزرساني شده است

سازمان سنجش تنها مرجع صادرکننده مجوز فعاليت جهت برگزاري آزمون هاي بين المللي در ايران مي باشد و فعاليت مراکزي که از اين سازمان مجوز اخذ نکرده اند فاقد اعتبار و غيرقانوني مي باشد. اسامی مراکزی که مجوز برگزاری آزمون IELTS را از این سازمان دریافت کرده اند به شرح زیر است. بدیهی است که مجوز سازمان صرفا جهت برگزاری آزمون آیلتس می باشد و فعالیت های دیگر این موسسات منوط به اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است.

آیلتس تهران:

پايگاه اطلاع رساني: http://www.ieltstehran.com
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني: تهران، سعادت آباد، بلوار دريا، نرسيده به چهارراه مطهري، پلاک 163، طبقه سوم
شماره تماس: 88698827 و 88698828 (پيش شماره 021)

دانشگاه آزاد اسلامی:

پايگاه اطلاع رساني: http://english.iau.ac.ir/ielts
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني: تهران، خيابان حافظ، پايين تر از خيابان جمهوري، روبروي تالا بورس اوراق بهادار، ساختمان فرهيختگان، طبقه چهارم
شماره تماس: 66348856 و 66348862(پيش شماره 021)

موسسه آموزش عالي عصر دين و دانش:

پايگاه اطلاع رساني: http://www.ieltsadd.ir
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني: تهران، خیابان ولی عصر ، ضلع شمالی پارک ساعی،کوچه ساعی یکم، بن بست دانش،موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش
شماره تماس: 88644690 و 88644691(پيش شماره 021)

موسسه فرهنگي و هنري ايرسافام:

پايگاه اطلاع رساني: http://ielts.irsafam.com
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني:تهران، خيابان دكتر شريعتي، بالاتر از پل صدر، انتهاي شهيد ميرزاپور(سهيل)، قلندري شمالي، بن بست ساناز، پلاك 3
شماره تماس: 22246710 الي  22246713 - (پيش شماره 021)

كالج زبان ماهان:

پايگاه اطلاع رساني: http://www.mahanielts.com
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني: مشهد، خيابان هاشميه18، كوچه شهيد صارمي19، پلاك هاي 1 و 3
شماره تماس: 38812640 و 38812620 و 38812608 - (پيش شماره 051)

موسسه شكوه سمنان:

پايگاه اطلاع رساني: http://www.semnan-ielts.ir
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني: سمنان، بلوار جمهوري، خيابان شانزدهم، پلاك 583
شماره تماس: 33457731 و 33447322 - (پيش شماره 023)

موسسه شكوه تهران:

پايگاه اطلاع رساني: http://ielts.shokouh.com
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني: تهران - جنت آباد شمالي - نرسيده به اتوبان نيايش - ساختمان بانك سينا - پلاك 268 - طبقه سوم
شماره تماس: 44899277 - (پيش شماره 021)

موسسه آموزشي فرزانگان خوارزمي:

هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
 

توضیح:
قيمت قطعي هر آزمون توسط سازمان سنجش محاسبه و اعلام مي شود تا در صورت افزايش نسبت به مبلغ علي الحساب، داوطلبان مبلغ مابه التفاوت را به حساب مرکز مربوطه واريز کنند و چنانچه قيمت قطعي کمتر از قيمت علي الحساب باشد، مراکز مي بايست مابه التفاوت را به ذينفعان مسترد کنند. لذا تا زماني كه سازمان سنجش اطلاعيه اي در اين زمينه اعلام نكرده است هزينه آزمون، همان هزينه علي الحساب اعلام شده خواهد بود

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 6:04

 ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما داوطلبان عزيز در ماه مبارك رمضان، بدين وسيله به اطلاع كليه شركت كنندگان در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال 1395 مي‌رساند، نتايج اوليه آزمون مذكور در روز سه‌شنبه مورخ 95/3/25 منتشر مي‌گردد. لذا داوطلبان مي‌توانند براي اطلاع از وضعيت علمي و رويت كارنامه نتيجه اوليه خود در تاريخ مذكور به سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه نمايند. ضمناً داوطلباني كه مطابق مندرجات كارنامه مجاز به انتخاب رشته مي باشند لازم است از تاريخ 95/3/30 الي 95/4/2 نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته خود از طريق سايت سازمان اقدام نمايند. اطلاعيه تكميلي اين سازمان در خصوص اعلام نتيجه اوليه، انتشار دفترچه راهنماي انتخاب رشته و نحوه انتخاب رشته داوطلبان همزمان با اعلام نتايج اوليه در روز سه‌شنبه مورخ 95/3/25 در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهد شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 6:04

 ضمن قبولي طاعات و عبادات شما داوطلبان عزيز در ماه مبارك رمضان، بدين‌وسيله به اطلاع کليه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته مي‌رساند: 

1- صد و هشتمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ 95/3/27 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد. برگ راهنما و كارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه مورخ 95/3/25 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار مي گيرد تا داوطلبان بتوانند با وارد كردن اطلاعات خود شامل: نام و نام‌خانوادگي، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرينت آن اقدام نمایند. بديهي است كه هر داوطلب براي شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرينت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی، اصل شناسنامه يا اصل گذرنامه خود را ارائه نماید.

توضیح: چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت درآزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، مي‌توانند در روز چهارشنبه مورخ 95/3/26 صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 18:00 با در دست داشتن کارت شناسايي معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمایند. 

2- آدرس باجه رفع نقص كارت: 

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران: ‌تهران، خیابان کارگر شمالی (اميرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بين خيابان هاي 15 و 16.

تذكر مهم:

داوطلبان لازم است لوازم مورد نياز از قبيل مداد سياه نرم پررنگ، مداد پاكن، مداد تراش و سنجاق را بهمراه داشته باشند و از آوردن‌ وسايل‌ اضافي‌ مانند ساك‌ دستي‌، كيف‌ دستي‌، پيجر، تلفن‌ همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و يا هرگونه وسايل ارتباطي الكترونيكي،‌ جزوه،‌ كتاب، ماشين حساب و نظاير آن و هم‌چنين وسايل‌ شخصي‌ به‌ جلسه‌ آزمون‌ اكيداً خودداري‌ نمايند. بديهي‌ است‌ كه‌ به‌ همراه‌داشتن‌ هر كدام‌ از وسايل‌ مندرج‌ در اين‌ بند به‌ عنوان‌ تقلب‌ و تخلف‌ تلقي‌ و با داوطلبان‌ ذيربط برابر آيين‌ نامه‌ تقلب‌ و تخلف‌ رفتار خواهد شد.

ضمناً به اطلاع مي‌رساند كه واحد اطلاعات و پاسخگويي به سئوالات در این باره از این تاریخ لغایت 95/3/26 همه روزه بغیر از ایم تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگويي به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگويي به سوالات خود مي‌توانند به بخش پاسخگويي اینترنتی سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و يا با شماره تلفن 42163-021 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداري نمايند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 6:04

 بدين‌وسيله به اطلاع داوطلباني كه با توجه به كارنامه منتشره معرفي  گرديده‌اند و حد نصاب نمره علمي لازم را براي انجام مراحل ارزيابي تخصصي توسط دانشگاهها در آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» نيمه‌متمركز سال 1395 كسب نموده‌اند، مي‌رساند كه به منظور انجام مراحل ارزيابي تخصصي (مصاحبه، آزمون كتبي و...)، اخذ تعهد و اعلام نتايج نهايي داوطلبان، نكات و مواردي به شرح ذيل به صورت مكتوب به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي اعلام شده است كه موارد براي اطلاع اعلام مي‌گردد. 

1- منحصراً داوطلباني مي‌توانستند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي براي انجام ارزيابي تخصصي (آزمون كتبي، مصاحبه و ... ) اقدام نمايند كه با توجه به كارنامه نتايج انتخاب رشته در كدرشته محل مربوطه حدنصاب نمره علمي لازم را كسب نموده باشند. 

2- با توجه به اعلام رشته محل‌هاي جديد از سوي برخي از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي پذيرنده، كدرشته محل‌هاي مربوط، از سوي اين سازمان در فرم انتخاب رشته براي كليه داوطلبان واجد شرايط اعمال و به اولويت‌هاي انتخابي آنان اضافه و سپس نتيجه و وضعيت علمي آنان در اين رشته محلها در كارنامه اين داوطلبان مشخص شده و به آنها از طريق پيامك اطلاع‌رساني گرديد. ضمناً افرادي كه حدنصاب نمره علمي لازم در اين كدرشته محل‌ها را دارا مي‌باشند در صورت تمايل مي‌بايست با هماهنگي دانشگاه و يا موسسه مربوط در مراحل ارزيابي تخصصي شركت نمايند. لازم به توضيح است فهرست اين رشته محلها طي اطلاعيه‌هاي مورخ 95/2/26 و 95/3/12 در سايت اين سازمان درج گرديده است.

3- كليه قوانين، مقررات و سهميه‌هاي مصوب مراجع قانوني (مجلس شوراي اسلامي، شوراي انقلاب فرهنگي) و امتيازات مربوط به سهميه‌هاي رزمندگان و ايثارگران مطابق با ضوابط (مندرج در شيوه‌نامه ارسالي به دانشگاهها و همچنين دفترچه‌هاي آزمون فوق‌الذكر) رأساً توسط دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي كنترل و اعمال خواهد شد.

4- در رابطه با امتيازات مربوط به سهميه مربي، و همچنين مطابقت رشته فارغ‌التحصيلي مقطع كارشناسي ارشد با رشته امتحاني (براساس مندرجات دفترچه راهنما) و رعايت تاريخ فارغ‌التحصيلي (حداكثر 31/6/95) مي‌بايست توسط دانشگاهها و مؤسسات آموزش  عالي كنترلهاي لازم به عمل آيد. ضمناً داوطلبان نيز موظف به رعايت اين ضوابط بوده‌اند در غير اينصورت مطابق ضوابط و مقررات نسبت به لغو قبولي داوطلب در هر مرحله‌اي از تحصيل اقدام خواهد شد. 

5- ازآنجا كه تعيين تكليف داوطلبان واجد شرايط علمي متقاضي "بورس اعزام به خارج" زمان‌بر خواهد بود. لذا چنانچه داوطلباني علاوه بر دوره‌‌هاي "بورس اعزام به خارج" در مرحله ارزيابي تخصصي ساير دوره‌هاي دانشگاهها اعم از روزانه، نوبت دوم، غيرانتفاعي و يا پرديس خودگردان كه داراي حدنصاب بودند، شركت نموده ‌و داراي شرايط علمي لازم از نظر دانشگاه‌ يا دانشگاهاي مربوط براي دوره بورس اعزام به خارج و دوره غير از بورس ‌باشند، مشخصات اين داوطلبان بايستي هم براي دوره بورس اعزام به خارج (كدرشته محل مربوط) و هم دريكي ازساير دوره‌هاي ديگر كه واجد شرايط و نمره لازم در آن مي‌باشند به عنوان قبول مشروط اعلام گردد. 

6- داوطلباني كه در مراحل ارزيابي تخصصي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي شركت نموده و از نظر دانشگاه مربوط داراي شرايط علمي لازم (قبول مشروط) تلقي شده‌اند باتوجه به تماس گرفته شده از سوي موسسات مربوط منحصراً مي‌بايست از تاريخ 95/5/2 تا 95/5/11 براي تكميل و ارائه فرم تعهد به دانشگاه ذيربط (ارائه فرم تعهد منحصراً بايستي به يك دانشگاه داده شود) مراجعه نمايند بديهي است اخذ هرگونه تعهد قبل از بازه زماني فوق فاقد وجاهت قانوني و غيرمعتبر تلقي مي‌گردد. 

تبصره: دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي در بازه زماني هفته آخرتيرماه 95 نسبت به اطلاع‌رساني لازم به داوطلبان و به طريق مقتضي (تلفن، سايت، پيامك و...) اقدام خواهند نمود. 

7- مطابق برنامه زماني تنظيم‌شده، دانشگاهها و موسسات آموزش عالي از تاريخ 95/5/12 تا 95/5/20 اسامي داوطلبان واجد شرايط علمي لازم (تكميل كنندگان فرم تعهد و قبول مشروط) را از طريق پرتال به سازمان سنجش آموزش كشور اعلام مي‌نمايند. (بديهي است پس از اعلام نام داوطلب در پرتال سازمان توسط يك دانشگاه امكان ثبت قبولي وي براي هيچ موسسه ديگري  وجود نخواهد داشت) 

توجه: داوطلباني كه فرم تعهد را در دانشگاهي تكميل نموده‌اند لازم است مطابق با توضيحات مندرج در فرم تعهد نسبت به تكميل فرم صلاحيتهاي عمومي در تاريخ مقرر اقدام نمايند.

8- باتوجه به اينكه شرايط شركت در مراحل ارزيابي براي داوطلبان در بيش از يك موسسه آموزش عالي وجود داشته است، لذا براي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي شرايطي فراهم شده است كه بتوانند از داوطلبان ذخيره در بازه زماني 95/5/23 تا 95/5/28 براي اخذ و ارائه فرم تعهد دعوت نمايند.

9- با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالي يا مكاتبات انجام‌شده از سوي موسسات، تغييراتي در ظرفيتهاي بعضي ازكدرشته‌محلها صورت گرفته است كه مراتب متعاقباً از طريق سازمان اعلام خواهد شد. 

10- اعلام نتيجه نهايي (پذيرفتگان مشروط) به داوطلبان، توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالي صورت خواهد گرفت و از طريق اين سازمان نخواهد بود.

11- آن ‌دسته از داوطلباني كه در مرحله ارزيابي تخصصي شركت و در رديف پذيرفتگان نهايي آزمون دورة دكتري (Ph.D) نيمه متمركز سال 1395 (اعم از دوره هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پيام نور، غير انتفاعي و يا پرديس خودگردان) قرار گيرند، مطابق ضوابط مجاز به شركت در مرحله تكميل ظرفيت آزمون دكتري سال 95 (در صورت وجود) و همچنين ثبت‌نام و شركت در آزمون دكتري سال 1396 نخواهند بود.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1395 ساعت: 18:59

  پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌هاي كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1395 و اطلاعيه مورخ 18/3/95 اين سازمان در خصوص تمديد مهلت ثبت‌نام و برخي اصلاحات و اعلام رشته محل‌هاي جديد آزمون مزبور، بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ كليه متقاضيان مي‌رساند، با توجه به درخواست برخي دانشگاه‌ها و مؤسسات  آموزش عالي و تأييد دفتر گسترش آموزش عالي وزارت علوم، برخي رشته محل‌هاي جديد علاوه بر رشته‌هاي تحصيلي مندرج در دفترچه راهنماي آزمون فوق‌الذكر و همچنين رشته‌هاي مندرج در اطلاعيه مورخ 95/3/18، به شرح جداول زير درتاریخ 95/3/19 به سازمان واصل شده که مراتب اعلام مي‌گردد.

   لذا متقاضيان لازم است براساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي مربوط و همچنين كدرشته محل‌هاي تحصيلي و اين اطلاعيه و اطلاعيه مورخ 95/3/18، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود حداكثر تا پايان روز يكشنبه مورخ 95/3/23 منحصراً از طريق سايت اينترنتي اين سازمان اقدام نمايند. ضمناً داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام خود را تكميل و كدرهگيري ثبت‌نام دريافت نموده‌اند نيز، در صورت تمايل و دارابودن شرایط با توجه به مندرجات اين اطلاعيه و اطلاعيه قبل، مي‌توانند نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي و يا اولويت‌هاي انتخابي خود تا تاريخ فوق‌الذكر اقدام نمايند.

  211- علمی - کاربردی سرامیک صنعتی

دوره تحصیلی

کدرشته محل

نام دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل تحصيل

ظرفيت پذيرش نيمسال

جنس پذیرش

توضیحات

اول

دوم

زن

زن

روزانه

5156

آموزشكده فني و حرفه‌اي پسران ميبد - امام خميني(ره)

23

-

-

مرد

روزانه

5157

آموزشكده فني و حرفه‌اي پسران ميبد - امام خميني(ره)

-

23

-

مرد

نوبت دوم

5158

آموزشكده فني و حرفه‌اي پسران ميبد - امام خميني(ره)

22

-

-

مرد

نوبت دوم

5159

آموزشكده فني و حرفه‌اي پسران ميبد - امام خميني(ره)

-

22

-

مرد

مواد امتحاني و ضرايب گرايش سراميك صنعتي به شرح ذيل مي‌باشد:

1- رياضي (ضريب 3)، 2- فيزيك حرارت (ضريب 2)، 3- سراميك فيزيكي (ضريب 4)، 4- مجموعه دروس اختصاصي سراميك صنعتي (تجزيه، لعاب و دكوراسيون، تكنولوژي مواد ديرگداز) (ضريب 4).

- ضمناً در اين گرايش دانشگاه آزاد اسلامي دانشجو نمي‌پذيرد.

502 - آموزش ديني و عربي

روزانه

5160

دانشگاه فرهنگيان - پرديس شهيد مدرس سنندج

70

-

35

35

ویژه فرهنگیان رسمی و پیمانی آموزش‌وپرورش

503 - آموزش راهنمايي و مشاوره

روزانه

5161

دانشگاه فرهنگيان - پرديس شهيد مدرس سنندج

70

-

35

35

ویژه فرهنگیان رسمی و پیمانی آموزش‌وپرورش

509 - آموزش و پرورش ابتدايي

روزانه

5162

دانشگاه فرهنگيان - پرديس شهيد مدرس سنندج

70

-

35

35

ویژه فرهنگیان رسمی و پیمانی آموزش‌وپرورش

510 - تربيت مربي امور تربيتي گرایش عمومي

روزانه

5163

دانشگاه فرهنگيان - پرديس شهيد مدرس سنندج

70

-

35

35

ویژه فرهنگیان رسمی و پیمانی آموزش‌وپرورش

512 - مربيگري ورزشي

روزانه

5164

آموزشكده فني و حرفه‌اي پسران علي ‌آباد كتول

20

-

-

مرد

روزانه

5165

آموزشكده فني و حرفه‌اي پسران علي ‌آباد كتول

-

20

-

مرد

روزانه

5166

آموزشكده فني و حرفه‌اي دختران كرمان - حضرت فاطمه(س)

36

-

زن

-

روزانه

5167

آموزشكده فني و حرفه‌اي دختران كرمان - حضرت فاطمه(س)

-

36

زن

-

روزانه

5168

آموزشكده فني و حرفه‌اي دختران مشهد

20

-

زن

-

روزانه

5169

آموزشكده فني و حرفه‌اي دختران مشهد

-

20

زن

-

روزانه

5170

دانشكده فني و حرفه‌اي پسران شماره يك كرمان - شهيد چمران

40

-

-

مرد

روزانه

5171

دانشكده فني و حرفه‌اي پسران شماره يك كرمان - شهيد چمران

-

40

-

مرد

روزانه

5172

دانشكده فني و حرفه‌اي دختران تهران - دكتر شريعتي

40

-

زن

-

روزانه

5173

دانشكده فني و حرفه‌اي دختران تهران - دكتر شريعتي

-

40

زن

-

نوبت دوم

5174

آموزشكده فني و حرفه‌اي پسران علي ‌آباد كتول

20

-

-

مرد

نوبت دوم

5175

آموزشكده فني و حرفه‌اي پسران علي ‌آباد كتول

-

20

-

مرد

نوبت دوم

5176

آموزشكده فني و حرفه‌اي دختران كرمان - حضرت فاطمه(س)

36

-

زن

-

نوبت دوم

5177

آموزشكده فني و حرفه‌اي دختران كرمان - حضرت فاطمه(س)

-

36

زن

-

نوبت دوم

5178

آموزشكده فني و حرفه‌اي دختران مشهد

18

-

زن

-

نوبت دوم

5179

آموزشكده فني و حرفه‌اي دختران مشهد

-

18

زن

-

نوبت دوم

5180

دانشكده فني و حرفه‌اي پسران شماره يك كرمان - شهيد چمران

40

-

-

مرد

نوبت دوم

5181

دانشكده فني و حرفه‌اي پسران شماره يك كرمان - شهيد چمران

-

40

-

مرد

نوبت دوم

5182

دانشكده فني و حرفه‌اي دختران تهران - دكتر شريعتي

40

-

زن

-

نوبت دوم

5183

دانشكده فني و حرفه‌اي دختران تهران - دكتر شريعتي

-

40

زن

-

مواد امتحاني و ضرايب گرايش مربيگري ورزشي به شرح ذيل مي‌باشد:

1- آناتومي و فيزيولوژي انساني، 2- فيزيولوژي ورزشي، 3- سنجش و اندازه‌گيري در تربيت‌بدني، 4- مباني تربيت‌بدني‌، 5- روش‌هاي‌ آموزش تربيت بدني.

- تمامي دروس فوق با ضريب 1 محاسبه خواهد شد.

- ضمناً در اين گرايش دانشگاه آزاد اسلامي دانشجو نمي‌پذيرد.

* پذيرش دانشجو در اين گرايش‌ نيز به مانند ساير گرايش‌هاي رشته علوم ورزشي به روش متمركز و بدون آزمون عملي انجام خواهد شد.وپذیرفته شدگان باید دارای شرایط ذیل باشنددرغیر اینصورت قبولی آنان لغوخواهد شد.

1- حداقل‌ طول‌ قد براي ‌برادران‌ 165 سانتيمتر به‌ بالا و براي‌ خواهران‌ 158 سانتيمتر به‌ بالا. 2- قهرمانان‌ تيم‌ ملي‌ در مورد مذكور (قد) مستثني مي‌باشند. 3- حداقل‌ ديد چشم 7/10 (هفت دهم). 4- داشتن سلامت جسماني و ارائه گواهي تندرستي (سلامت كامل جسماني بخصوص از سلامت قلبي و ريه).

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1395 ساعت: 18:59

ورود به سیستم کارنامه آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور سال 1394

  • کارنامه آزمون استخدامی
  • شما حداکثر 30 مرتبه قادر خواهید بود تا اطلاعات خود را ویرایش کنید

  
عبارت مقابل را عينا در كادر عبارت امنیتی وارد كنيد :

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 19:21

Download PDF سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 19:21

 اخيراً مشاهده شده است كه برخي از افراد و مؤسسات سودجو، با توجه به نزديكي زمان برگزاري آزمون سراسري، انتخاب رشته و ... با سوء استفاده از نام و عنوان مسؤولان و كارشناسان سازمان سنجش آموزش كشور و يا معرفي خود به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش كشور، در تهران، اراك، اهواز و ساير شهرهاي مختلف كشور اقدام به تبليغات گسترده و فريب داوطلبان و خانواده‌هاي آنان مي‌نمايند.

سازمان سنجش آموزش كشور، ضمن پي‌گيري موضوع از طريق مراجع قانوني، به اطلاع داوطلبان و خانواده‌هاي محترم آنها مي‌رساند كه ادعاي اين افراد و مؤسساتي كه چنين ادعايي را مطرح نموده يا بنمايند، كذب محض بوده و هيچ يك از مسؤولان، كارشناسان يا كاركنان سازمان سنجش، همكاري با هيچ مؤسسه‌اي ندارند و افراد نام برده شده در تبليغات مؤسسات ياد شده، فاقد ارتباط و همكاري با اين سازمان بوده و طرح موضوعات اين‌چنيني به منظور سوء استفاده از شما داوطلبان گرامي است.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 232 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 6:15

 اخيراً مشاهده شده است كه برخي از افراد و مؤسسات سودجو، با توجه به نزديكي زمان برگزاري آزمون سراسري، انتخاب رشته و ... با سوء استفاده از نام و عنوان مسؤولان و كارشناسان سازمان سنجش آموزش كشور و يا معرفي خود به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش كشور، در تهران، اراك، اهواز و ساير شهرهاي مختلف كشور اقدام به تبليغات گسترده و فريب داوطلبان و خانواده‌هاي آنان مي‌نمايند.

سازمان سنجش آموزش كشور، ضمن پي‌گيري موضوع از طريق مراجع قانوني، به اطلاع داوطلبان و خانواده‌هاي محترم آنها مي‌رساند كه ادعاي اين افراد و مؤسساتي كه چنين ادعايي را مطرح نموده يا بنمايند، كذب محض بوده و هيچ يك از مسؤولان، كارشناسان يا كاركنان سازمان سنجش، همكاري با هيچ مؤسسه‌اي ندارند و افراد نام برده شده در تبليغات مؤسسات ياد شده، فاقد ارتباط و همكاري با اين سازمان بوده و طرح موضوعات اين‌چنيني به منظور سوء استفاده از شما داوطلبان گرامي است.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 6:15

 ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستياران ستادي دستگاه های اجرایی کشور در اسفند ماه سال 1394، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مذکور می رساند، نتایج اولیه آزمون یاد شده از روز سه شنبه مورخ 95/3/18 از طریق سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده خواهد بود.

داوطلبان می توانند برای مشاهده و دریافت کارنامه خود از طریق شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری اقدام نمایند.

آن دسته از داوطلبانیکه باتوجه به نتیجه مندرج در کارنامه آزمون، داراي حدنصاب لازم مي باشند، ضروری است از تاریخ 18/3/95 الی 95/3/20 بمنظور درج اطلاعات خواسته شده به قسمت ويرايش مراجعه نموده و اطلاعاتي از قبيل رتبه كشوري، سالي كه در آزمون شركت كرده و رتبه مذکورراكسب نموده اند، عنوان گروه آزمايشي که رتبه کشوری اعلام شده را درآن کسب نموده اند در قسمت مذكور درج نمايند.

ضمناً داوطلبان پس از دريافت كارنامه نتايج آزمون در صورتي كه درخصوص مندرجات كارنامه مذكور سوالي داشته باشند، مي‌توانند حداكثر تا تاريخ 95/4/10 و  منحصراً از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در سايت سازمان سنجش آموزش كشور اقدام و از ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري اكيداً خودداري نمايند. بديهي است به كليه مواردي كه از طريق ديگري يا بعد از تاريخ 95/4/10 واصل شود، به هيچ وجه ترتيب اثر داده نخواهد شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 195 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 6:15

اطلاعات اين صفحه در تاريخ 12/03/95 بروزرساني شده است

سازمان سنجش تنها مرجع صادرکننده مجوز فعاليت جهت برگزاري آزمون هاي بين المللي در ايران مي باشد و فعاليت مراکزي که از اين سازمان مجوز اخذ نکرده اند فاقد اعتبار و غيرقانوني مي باشد. اسامی مراکزی که مجوز برگزاری آزمون IELTS را از این سازمان دریافت کرده اند به شرح زیر است. بدیهی است که مجوز سازمان صرفا جهت برگزاری آزمون آیلتس می باشد و فعالیت های دیگر این موسسات منوط به اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است.

آیلتس تهران:

پايگاه اطلاع رساني: http://www.ieltstehran.com
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني: تهران، سعادت آباد، بلوار دريا، نرسيده به چهارراه مطهري، پلاک 163، طبقه سوم
شماره تماس: 88698827 و 88698828 (پيش شماره 021)

دانشگاه آزاد اسلامی:

پايگاه اطلاع رساني: http://english.iau.ac.ir/ielts
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني: تهران، خيابان حافظ، پايين تر از خيابان جمهوري، روبروي تالا بورس اوراق بهادار، ساختمان فرهيختگان، طبقه چهارم
شماره تماس: 66348856 و 66348862(پيش شماره 021)

موسسه آموزش عالي عصر دين و دانش:

پايگاه اطلاع رساني: http://www.ieltsadd.ir
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني: تهران، خیابان ولی عصر ، ضلع شمالی پارک ساعی،کوچه ساعی یکم، بن بست دانش،موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش
شماره تماس: 88644690 و 88644691(پيش شماره 021)

موسسه فرهنگي و هنري ايرسافام:

پايگاه اطلاع رساني: http://ielts.irsafam.com
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني:تهران، خيابان دكتر شريعتي، بالاتر از پل صدر، انتهاي شهيد ميرزاپور(سهيل)، قلندري شمالي، بن بست ساناز، پلاك 3
شماره تماس: 22246710 الي  22246713 - (پيش شماره 021)

كالج زبان ماهان:

پايگاه اطلاع رساني: http://www.mahanielts.com
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني: مشهد، خيابان هاشميه18، كوچه شهيد صارمي19، پلاك هاي 1 و 3
شماره تماس: 38812640 و 38812620 و 38812608 - (پيش شماره 051)

موسسه شكوه سمنان:

پايگاه اطلاع رساني: http://www.semnan-ielts.ir
هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني: سمنان، بلوار جمهوري، خيابان شانزدهم، پلاك 583
شماره تماس: 33457731 و 33447322 - (پيش شماره 023)

موسسه شكوه تهران:

هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
نشاني: تهران - جنت آباد شمالي - نرسيده به اتوبان نيايش - ساختمان بانك سينا - پلاك 268 - طبقه سوم
شماره تماس: 44899277 - (پيش شماره 021)

موسسه آموزشي فرزانگان خوارزمي:

هزينه علي الحساب: 770 هزار تومان (از سال 2016 ميلادي)
 

توضیح:
قيمت قطعي هر آزمون توسط سازمان سنجش محاسبه و اعلام مي شود تا در صورت افزايش نسبت به مبلغ علي الحساب، داوطلبان مبلغ مابه التفاوت را به حساب مرکز مربوطه واريز کنند و چنانچه قيمت قطعي کمتر از قيمت علي الحساب باشد، مراکز مي بايست مابه التفاوت را به ذينفعان مسترد کنند. لذا تا زماني كه سازمان سنجش اطلاعيه اي در اين زمينه اعلام نكرده است هزينه آزمون، همان هزينه علي الحساب اعلام شده خواهد بود

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور...
ما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان konkoornews بازدید : 163 تاريخ : شنبه 15 خرداد 1395 ساعت: 16:25

خبرنامه